Számla küldése e-mailen

Online számlázó | Számla küldése e-mailen

Online számlázó programban kiállított számla könnyedén elküldhető e-mailen.

1. lépés – Számlák listája

‘Kereskedés / Számla’ menüpontból alól kérhető le a számlák listája, ahol csupán ki kell választanunk a nyomtatandó számlát, melyet el szeretnénk küldeni partnerünknek.

2. lépés – Nyomtatás gomb

A kiválasztott számlát ne nyissuk meg szerkesztésre, csupán jelöljük ki, ekkor egy kék sávval fogja jelölni nekünk a program a kijelölést.
Ennek megfelelően a számlák listája menüsorából válasszuk ki a ‘Nyomtatás’ ikont, ahol válasszuk ki a számla nyomtatása menüpontot.

Az online számlázó program automatikusan megnyit ekkor egy új böngésző ablakot, ahol PDF képként megjeleníti a nyomtatható számlát. Itt már csak ki kell választani a böngészőből a mentés gombot, így lementhető PDF formátumba a számítógépre, bármely tetszőleges helyre.

3. lépés – E-mail küldés csatolmányként

Most már csak annyi a dolga, hogy a levelező rendszerében a lementett PDF fájlt csatolmányként az e-mail mellékleteként hozzáfűzi, így partnere egyből megkapja a kimenő számlát és Önnek nem kell sem az idejét sem a pénzét a postázási feladatokra fordítania.

Miért szabályos az emailként elküldött számla? – Miért NE fizessen eszámla modulért?

A hatályos jogszabályoknak megfelelő részletes információért KATTINTSON IDE!