UNAS webáruház szinkron

Általános tudnivalók
  • A szinkron folyamatok aktiválásával az UNAS webáruházába érkező megrendelések letöltésre kerülnek az Okos-Ügyvitelbe, valamint a készlet adatok visszatöltésre kerülnek az UNAS webáruházba
  • A szinkron folyamat aktiválása az első hónapban díjmentes, elégedettség esetén a második hónapban fizetendő egyszeri 20 000 Ft + áfa aktiválási díj (a szolgáltatás aktiválása csupán egy egyszeri bekötési díj, nem éves rendszeres költség!)
  • A bekötési díjon és a szoftver árán felül nincs semmilyen további költség vonzata a szinkron folyamatnak, így nincs megrendelésenkénti / számlánkénti felár!
  • Csak és kizárólag az Okos-Számla program esetén számítunk fel szinkronizációs díjat, melynek mértéke évi 12 000 Ft + áfa (Okos-Számla program ára 12 000 Ft + áfa / év)
Ajánlott programverziók

  • Okos-Ügyvitel
  • Okos-Számla és Készlet
Rendelések automatikus letöltése

UNAS webáruházban a vásárlók által rögzített rendelések automatikusan letöltődnek az ügyviteli programba megrendelés bizonylatként, amelyből egy kattintással készíthető számla, mely akár PDF-ként küldhető a vásárlónak (a nyitott megrendelések foglalt készletként jelennek meg a készletkimutatásokban)

  • Egyszerre több UNAS webáruház szinkront is tud kezelni a folyamat, valamint beállítható, hogy az eltérő webáruházak megrendelései külön sorszámon iktatódjanak
  • Beállítás kérdése, hogy minden új nem számlázható státusszal rendelkező megrendelés bekerüljön az Okos-Ügyvitelbe, vagy csak a számlázható státusszal rendelkező megrendelések kerüljenek már szinkronizálásra
  • Több raktár kezelés esetén beállítható, hogy a megrendelések, melyik raktár készletét csökkentsék
RENDELÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ TÖRZSADATOK

  • Új ügyfél esetén az ügyfél adatok letöltése
  • Regisztráció nélküli ügyfelek párosítása: név és e-mail cím alapján
  • Regisztrált ügyfelek párosítása: ügyfél azonosító számmal
  • Ha a megrendelt termék nem szerepel a termék listában, automatikusan létrejön
  • Termékek párosítása: termék kód – cikkszám egyezőség alapján
  • UNAS webáruházban tárolt szolgáltatások párosítása: név alapján (százalékos kedvezmény, szállítási költség, összeg szerű kedvezmény, kezelési költség)
  • Áfa kulcsok párosítása: rövidnév alapján
  • Fizetési mód letöltése
  • Szállítási mód letöltése
  • Rendelés kód rögzítése megrendelés felső megjegyzésében
  • Belső megjegyzésbe töltődik a rendelés megjegyzése
  • Automatikus szinkron folyamat 5 percenként

Raktári készlet feltöltése

A készlet adatok nyilvántartásával az UNAS webáruház aktuális raktárkészlete mindig szinkronban lesz az Okos-Ügyvitelben vezetett készlet adatokkal, ennek megfelelően az Okos-Ügyvitelbe rögzített beszerzési és értékesítési bizonylatok hatására az UNAS webáruház mindig a valós raktárkészletet fogja mutatni a vásárlóknak

  • A raktárkészlet mellett a termékek eladási ára is szinkronizálásra kerül a webáruházban
  • Több raktár esetén megadható, hogy mely raktárak készlete kerüljön szinkronizálásra a webáruházba
TÖRZSADATOK IMPORTÁLÁSA

 

Próbálja ki!
  • Regisztrálja cégét alul a kipróbálom gombra kattintva
  • Regisztráljon egy teszt áruházat az UNAS felületén
  • Küldje el terméktörzsét e-mailen, melyben szerepelnek a termékek adatai, raktárkészlete, termékenkénti beszerzési árakkal, melyet mi díjmentesen importálunk a tesztelés érdekében
  • UNAS admin felületen a Beállítások / Külső kapcsolatok / API kapcsolat fül alatt engedélyezze a teszt áruházban a szinkron folyamatot és az itt található adatokat küldje el e-mailen a részünkre az info@okosugyvitel.hu-ra
  • Egyéb teendője Önnek nincs is, minden további beállítást mi végzünk, Önnek már csak tesztelnie kell a két rendszer összehangolt működését

 

 

Visszahívást kér?

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Telefonszám (kötelező)

Tárgy

Üzenet

captcha