Automata számla generálás

Tárgy

Cég neve
Kapcsolattartó neve
Email cím
Telefonszám
Webáruház neve
Számla tömb neve az Okos-Ügyvitelben (pl.: Számla HUF)

Számlázási státuszok beállítása:

Automata számla generáláshoz meg kell adni két specális megrendelési státuszt a ShopRenter rendelési státuszai közül. Az egyik a 'Számlázható" rendelési státusz fogja azt jelenteni, hogy a letöltött rendelésből a program automatikusan számlát készíthet. A "Számlázott" státusz pedig azt, hogy a megrendelésből számla készült. Megadhat meglévő státuszokat, vagy létrehozhat a folyamat vezérléséhez új státuszokat is!
FONTOS! A bekapcsolás utólag történik majd, így a ShopRenterben a bekapcsolásig NE legyen egyetlen egy rendelés sem a "Számlázható" státuszban! Csak utána állítsa át a rendeléseket a "Számlázható" státuszba, miután jeleztük, hogy a beállítás elkészült!


Számlázható megrendelési státusz neve: (ShopRenterben annak a státusznak a neve, amelyre ha átállítjuk a megrendelést, a számla automatikusan elkészül az Okos-Ügyvitelben)

Számlázott megrendelési státusz neve: (ShopRenterben annak a státusznak a neve, melyre az Okos-Ügyvitel átállítja a rendelést sikeres számlázást követően)

Számla automatikus távnyomtatással készüljön el?

Amennyiben igen, adja meg a távnyomtatási sablon nevét: (pontosan ugyanazt, ahogy a programban is szerepel)

Tudomásul veszem, hogy a funkció igénylésével a "Számlázható" megrendelési státuszra átállított rendelésekből automatikusan számlák generálódnak - visszavonhatatlanul!

Ellenőrző kód:
captcha