Kérdések – Válaszok

a számlázó program, a készletnyilvántartó program, a CRM program és a házipénztár program használatáról

Az online számlázó program leírását IDE kattintva töltheti le.
Az online integrált ügyviteli rendszer tudásbázisa elérhető IDE kattintva.
Az online ügyvitel elérhető modulok terméklapját IDE kattintva éri el.


 

  1. Az évi 100 db ingyenes bizonylatot hogyan kell értelmezni?
  2. Valóban ingyenes az online számlázó program?
  3. Valóban ingyenes az online készletnyilvántartó program?
  4. Valóban ingyenes az online CRM program?
  5. Valóban ingyenes az online házipénztár program?
  6. Kell telepíteni az online számlázó programot, vagy bármelyik modult?
  7. Mitől online program az Okos-Ügyvitel?
  8. Milyen előnyei vannak egy online ügyviteli rendszernek a dobozos programokkal szemben?
  9. Adatbázis mentésről nekem kell gondoskodnom?
  10. Frissítéseket nekem kell telepíteni?
  11. Milyen internetes böngészőből használható az integrált ügyviteli rendszer?
  12. Linuxon használható a program?
  13. Interneten keresztül bárhonnan használható a számlázó program, vagy a többi modul?
  14. Tableten, Ipaden, okos telefonon futtatható a program?
  15. Korlátlan számú felhasználó használhatja?
  16. Több telephely esetén láthatom az adataimat egy adatbázisban?

 


Az évi 100 db ingyenes bizonylatot hogyan kell értelmezni?

A szolgáltatás ingyenesen használható, ha az elmúlt 365 napban kevesebb mint 100 db bizonylat került kiállításra a választott program modulban! A feltételből a következő állítások következnek:

Nem fizettünk elő a szolgáltatásra / ingyenesen használjuk:

  • programra való regisztráció nem generál fizetési kötelezettséget
  • program kezdeti használata nem generál fizetési kötelezettséget
  • a kiállított bizonylatok számát, mindig csak az elmúlt 365 napra számoljuk
  • a regisztráció követően, ha bármikor elérik az elmúlt 365 napban a 100 db bizonylatot, úgy csak fizetős szolgáltatásként használható a továbbiakban a program

    (A rendszerünk folyamatosan ellenőrzi a kiállított bizonylatok számát. A bizonylatszám átlépése esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetünk a használt programmodulokról és a megbeszélés alapján állítjuk csak majd ki a díjbekérő bizonylatot.)

Előfizettünk a szolgáltatásra, de lejárt:
megvizsgálásra kerül az alapfeltétel, azaz, hogy az elmúlt 365 napban kevesebb mint 100 db bizonylat került-e kiállításra, a rendszerben, ennek megfelelően:

  • az előfizetés lejárata nem generál automatikusan fizetési kötelezettséget
  • ha az előfizetés lejárata után az elmúlt 365 napban nincs 100 db bizonylat, úgy a program tovább használható ingyenesen

    (Azaz, így ha csökkent a cégük forgalma a rendszerünk automatikusan figyelembe veszi azt, így ingyenesen használhatják a rendszert mindaddig, míg el nem jön az a pillanat, hogy az elmúlt 365 naphoz képest meghaladják a 100 db bizonylatot. A rendszer teljes egészében ennek megfelelően fogyasztás alapú elszámolás alapján dönti el, hogy kinek kell fizetnie és kinek nem.)
  • amennyiben az előfizetés lejárata után az elmúlt 365 napban meghaladták a 100 db bizonylatszámot, úgy a szolgáltatás ismételt 1 éves előfizetés kifizetésével használható a továbbiakban

Valóban ingyenes a számlázó program?

Igen! Az Okos-Számla online számlázó program valóban ingyenesen regisztrálható! Részletes árlistánkat a következő oldalra kattintva olvashatja: árlista
Az Okos-Számla Mini jelenleg minden korlátozás nélkül teljesen díjmentes, korlátlan felhasználószám mellett is, a többi számlázó modul pedig évi 100 db bizonylatig ingyenes! A bizonylatszám az adott verzióban rögzíthető valamennyi bizonylatot magában foglalja, azaz az árajánlatokat, megrendeléseket, számlákat stb.

Valóban ingyenes a raktár és készlet nyilvántartó program?

Igen! Az Okos-Készlet online raktár és készlet kezelő program valóban ingyenesen regisztrálható. Minden verziónk reklámmentes! Részletes árlistánkat a következő oldalra kattintva olvashatja: árlista
Sok esetben igaz lehet, hogy egy ingyenesnek tűnő lehetőség nem az. Nálunk viszont az Okos-Készlet Mini program teljes mértékben ingyenes minden korlátozások nélkül, továbbá a többi készlet modul is ingyenesen használható évi 100 db bizonylatig.

Valóban ingyenes a CRM program?

Igen! Az Okos-CRM online CRM program valóban ingyenesen regisztrálható. Minden verziónk reklámmentes! Részletes árlistánkat a következő oldalra kattintva olvashatja: árlista
CRM programunk évi 100 db bejegyzésig teljesen díjmentesen használható korlátlan felhasználószámmal.

Valóban ingyenes a házipénztár program?

Igen! Az Okos-Pénztár online házipénztár program valóban ingyenesen regisztrálható. Minden verziónk reklámmentes! Részletes árlistánkat a következő oldalra kattintva olvashatja: árlista
Az Okos-Pénztár programban mind a pénztári bizonylatok kiállíthatóak mind bankkivonatok iktathatóak a teljes pénzügyi folyamatok nyilvántartása érdekében. A program jelenleg évi 100 db bizonylatig teljesen díjmentesen használható!

Kell telepíteni a számlázó programot, vagy bármelyik modult?

Nem! Az Okos-Ügyvitel online ügyviteli rendszer, így interneten keresztül használható felhasználói név és jelszó megadásával bárhonnan a világból. A programon keresztüli kommunikáció SSL titkosítással működik a maximális adatbiztonság érdekében.

Mitől online program az Okos-Ügyvitel?

Az Okos-Ügyvitel a legújabb technikai fejlesztéseknek megfelelően egy olyan szoftvercsalád, mely egy bárki által használt internetes böngészőből futtatható. (Google Chrome, Mozzila Firefox, Internet Explorer) Ennek megfelelően mi nem egy eddig megszokott letölthető programot fejlesztettünk, hanem egy olyan ügyviteli rendszert, melynek üzemeltetéséről teljes egészében a szolgáltató, azaz a NetSoft Informatika Kft. gondoskodik, így Önnek nem kell bajlódnia mostantól a telepítési, adatbázis mentési, adat titkosítási feladatokkal. A program így bárhonnan futtatható, így akár a számlázási folyamatokra, akár a készletgazdálkodási folyamatokra kell egy pillantást vetnie, csupán egy internet elérhetőségre van szüksége.A programunk így futtatható laptopról, asztali számítógépről, tabletről, vagy akár okos telefonról is!

Milyen előnyei vannak egy online ügyviteli rendszernek a dobozos programokkal szemben?

Rengeteg előnnyel járhat bármely cég számára az online ügyviteli rendszerre való átállás. Egyre több cégnél merül fel az igény, a mai felgyorsult világunk kapcsán, hogy minden információhoz azonnal férjen hozzá a még jobb eredmények érdekében. Ezt a szabadságot nyújtja Önnek az Okos-Ügyvitel!
Konkrét előnyei:

- Nincs szükség rendszergazdára üzemeltetéséhez (adatbázis mentést, frissítést mi végezzük Önök helyett, nem kell telepíteni)

- Bárhonnan elérhető, így mind a több telephellyel rendelkező cégek számára előnyös, mind bármilyen sürgős feladat esetén azonnal hozzáférhető a teljes ügyviteli rendszer csupán internet segítségével

- Jóval gazdaságosabb mint egy felhős szolgáltatás kiépítése dobozos szoftver esetén. Általában felhasználónkénti 6-10 e Ft-ba is kerülhet egy felhős ügyviteli rendszer bérlése havi szinten, dobozos termék esetén. 10 felhasználóval éves szinten már könnyedén milliós nagyságrendű költségekről beszélhetünk.

Adatbázis mentésről nekem kell gondoskodnom?

Nem! Az adatbázisokról minden esetben az üzemeltető, azaz a NetSoft Informatika Kft. készíti el a mentéseket. Napi szintű mentések készülnek minden regisztrált cég adatbázis állományáról automatikusan.

Frissítéseket nekem kell telepíteni?

Nem! Minden új verzió kiadásáról e-mailen kapnak tájékoztatást ügyfeleink, de a frissítések telepítése automatikusan fut le szervergépeinken minden esetben. Ennek megfelelően Önöknek nincs semmilyen teendőjük egy esetleges új verzió kiadásakor.

Milyen internetes böngészőből használható az integrált ügyviteli rendszer?

Támogatott böngészők: Safari 6+, Firefox, Internet Explorer IE 8+, Chrome, Opera 12+, Safari / iOS 6+,Chrome /, Android 4.1+, IE 10 Windows 8
Ajánlott böngészők: Google Chrome, Firefox

Linuxon használható a program?

Igen! Tekintve, hogy minden modulunk online program és internetes böngészőből futtatható, így linux operációs rendszer alatt is futtatható.

Interneten keresztül bárhonnan használható a számlázó program, vagy a többi modul?

Igen! Az Okos-Ügyvitel részeként használható számlázó program az Okos-Számlázó is online program, így internetes böngésző segítségével bárhonnan be tud lépni az ügyviteli rendszerbe a felhasználói név és jelszó segítségével.

Tableten, Ipaden, okos telefonon futtatható a program?

Igen! Az okos készülékeken használt böngészőket is támogatja rendszerünk, így a program akár egy tabletről is futtatható!

Korlátlan számú felhasználó használhatja?

Igen! Az első regisztráció során korlátlan számú felhasználót lehet létrehozni a rendszerben, így mindenki saját felhasználói névvel és saját jelszóval tud belépni az online ügyviteli rendszerbe.

Több telephely esetén láthatom az adataimat egy adatbázisban?

Igen! Kifejezetten előnyös lehet egy online ügyviteli rendszer a több telephellyel is rendelkező cégek számára, hiszen így egybe lehet látni a telephelyek minden nyilvántartását legyen szó számlázásról, vagy készletnyilvántartásról.