Online számlázó programban 2 lehetőség is van a számlák kiegyenlítésének kezelésére. A 2 módszer teljesen el van különítve az ügyviteli rendszerben, így szabadon dönthet, hogy melyiket szeretné alkalmazni.
- Egyszerűsített kiegyenlítés
- Pénzügyi kiegyenlítés
A 2 módszer közötti lényeges különbség, hogy az egyszerűsített kiegyenlítés csupán egy státusz jelölés valójában, hogy az adott számla ki van egyenlítve, vagy pénzügyileg rendezetlen. Itt nem látható ennek megfelelően semmilyen részkiegyenlítés, vagy a kiegyenlítés dátuma, csupán, hogy az adott számla pénzügyileg rendezve van-e már. Főként kisebb cégeknek ajánljuk, ahol ennyi információ teljes mértékben megfelelő.
Egyszerűsített kiegyenlítések leírásához KATTINTSON IDE!
Pénzügyi kiegyenlítés használata a pénzügy modulon keresztül lehetséges. Itt valójában pénztár bizonylatok és banki utalások rögzítésével egyenlíthetőek ki a bejövő és kimenő számlák egyaránt. Ennek megfelelően rögzítjük a kiegyenlítés dátumát és az utalás összegét, így a pénzügyileg rendezetlen listában látható, hogy az egyes számlákhoz milyen részkiegyenlítések tartoznak.