- A szinkron folyamatok aktiválásával az UNAS webáruházába érkező megrendelések letöltésre kerülnek az Okos-Ügyvitelbe, valamint a készlet adatok visszatöltésre kerülnek az UNAS webáruházba
- A szinkron folyamat aktiválása az első hónapban díjmentes, elégedettség esetén a második hónapban fizetendő egyszeri 20 000 Ft + áfa aktiválási díj (a szolgáltatás aktiválása csupán egy egyszeri bekötési díj, nem éves rendszeres költség!)
- A bekötési díjon és a szoftver árán felül nincs semmilyen további költség vonzata a szinkron folyamatnak, így nincs megrendelésenkénti / számlánkénti felár!
- Csak és kizárólag az Okos-Számla program esetén számítunk fel szinkronizációs díjat, melynek mértéke évi 12 000 Ft + áfa (Okos-Számla program ára 12 000 Ft + áfa / év)
- Okos-Ügyvitel
- Okos-Számla és Készlet
UNAS webáruházban a vásárlók által rögzített rendelések automatikusan letöltődnek az ügyviteli programba megrendelés bizonylatként, amelyből egy kattintással készíthető számla, mely akár PDF-ként küldhető a vásárlónak (a nyitott megrendelések foglalt készletként jelennek meg a készletkimutatásokban)
- Egyszerre több UNAS webáruház szinkront is tud kezelni a folyamat, valamint beállítható, hogy az eltérő webáruházak megrendelései külön sorszámon iktatódjanak
- Beállítás kérdése, hogy minden új nem számlázható státusszal rendelkező megrendelés bekerüljön az Okos-Ügyvitelbe, vagy csak a számlázható státusszal rendelkező megrendelések kerüljenek már szinkronizálásra
- Több raktár kezelés esetén beállítható, hogy a megrendelések, melyik raktár készletét csökkentsék
- Új ügyfél esetén az ügyfél adatok letöltése
- Regisztráció nélküli ügyfelek párosítása: név és e-mail cím alapján
- Regisztrált ügyfelek párosítása: ügyfél azonosító számmal
- Ha a megrendelt termék nem szerepel a termék listában, automatikusan létrejön
- Termékek párosítása: termék kód – cikkszám egyezőség alapján
- UNAS webáruházban tárolt szolgáltatások párosítása: név alapján (százalékos kedvezmény, szállítási költség, összeg szerű kedvezmény, kezelési költség)
- Áfa kulcsok párosítása: rövidnév alapján
- Fizetési mód letöltése
- Szállítási mód letöltése
- Rendelés kód rögzítése megrendelés felső megjegyzésében
- Belső megjegyzésbe töltődik a rendelés megjegyzése
- Automatikus szinkron folyamat 5 percenként
A készlet adatok nyilvántartásával az UNAS webáruház aktuális raktárkészlete mindig szinkronban lesz az Okos-Ügyvitelben vezetett készlet adatokkal, ennek megfelelően az Okos-Ügyvitelbe rögzített beszerzési és értékesítési bizonylatok hatására az UNAS webáruház mindig a valós raktárkészletet fogja mutatni a vásárlóknak
- A raktárkészlet mellett a termékek eladási ára is szinkronizálásra kerül a webáruházban
- Több raktár esetén megadható, hogy mely raktárak készlete kerüljön szinkronizálásra a webáruházba
- Regisztrálja cégét alul a kipróbálom gombra kattintva
- Regisztráljon egy teszt áruházat az UNAS felületén
- Küldje el terméktörzsét e-mailen, melyben szerepelnek a termékek adatai, raktárkészlete, termékenkénti beszerzési árakkal, melyet mi díjmentesen importálunk a tesztelés érdekében
- UNAS admin felületen a Beállítások / Külső kapcsolatok / API kapcsolat fül alatt engedélyezze a teszt áruházban a szinkron folyamatot és az itt található adatokat küldje el e-mailen a részünkre az info@okosugyvitel.hu-ra
- Egyéb teendője Önnek nincs is, minden további beállítást mi végzünk, Önnek már csak tesztelnie kell a két rendszer összehangolt működését